måndag 14 december 2009

Tandådalen och mer

Igår var vi på bio på högis, New moon var det som visades..Vet egentligen inte varför jag ville se den (kan vara för att Erica tjatade med mig), tycker att storyn är kass som fan men filmen är så jäkla snygg. Inte så bra redigering eller effekter men miljön är så sjukt cool.
Och New moon var inte bättre än första filmen men snyggare gjord så jag är nöjd.

Idag var det min 3e och sista lediga dag så jag och Kalle firade med en tripp till Tandådalen, hade ju snöat någon cm under natten och termometern visade -4 så det vårdade gott.
När vi kom fram var vi först ut på arena hoppet och det var mjukt och väl shapat, tack för det.

Så vi värmde upp med lite straight airs. Och det känns förbannat kul att börja hoppa igen.
Sedan så hände en otrevlig sak, jag skulle göra 3a japan och drog upp skidan lite för hårt så jag dunkade stålkanten rakt på knäskålen.
Så vi tog lite god lunch och Kalle passade på att telefon vittna i en rättegång det var kul att höra, Jag Karl Möllberg lovar och svär att här med endast förtella sanningen..Så lät det.

Sen hoppade vi lite mer och det gick bättre och bättre.
iväg till byn för rusdrycks påfyllning och sedan hem och laga god mat.


Waster valde att inte sitta med oss andra under filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar